04.10.2017

Extend Vision na Expo Marketing

12 października 2017 roku w Warszawie odbędzie się już druga edycja szkolenia Expo Marketing, pod hasłem „Stoisko targowe, które więcej sprzedaje”.

Szkolenie Expo Marketing adresowane jest w szczególności do firm, które prowadzą działalność wystawienniczą na targach i chcą być na bieżąco z nowoczesnymi technikami marketingu wystawienniczego oraz doskonalić swoje działania w celu zwiększenia efektywności sprzedażowej i marketingowej.

Podczas wydarzenia nasz przedstawiciel opowie o nowoczesnym podejściu do wystawiennictwa, w którym każde stoisko to event, a przekaz wzbogacany jest środkami multimedialnymi.

 

W programie warsztatów z marketingu wystawienniczego poruszone zostaną tematy:

  • jak przygotować się do targów, aby odnieść zamierzony sukces,
  • w jaki sposób sprawić, by odwiedzili nas na stoisku ci klienci, na których nam najbardziej zależy,
  • jak stworzyć klientowi unikalne doświadczenie zakupowe, by chętnie nas odwiedził na stoisku, świetnie się u nas czuł i miło robił z nami interesy,
  • jak zastosować techniki profesjonalnej sprzedaży, by odwiedzający stoisko stali się naszymi klientami oraz jak zyskać ich lojalność.

 

Wokół tych tematów uczestnicy Expo Marketing skupią się podczas wykładów oraz warsztatów, które stworzą możliwość wspólnego przećwiczenia zdobytej wiedzy i ułatwią przełożenie ich na praktyczne działania w swojej organizacji.

 

Więcej informacji oraz rejestracja na stronie: Expo Marketing 2017