23.02.2017

Rozwiązanie konkursu

Uprzejmie informujemy, że konkurs na logo firmy Extend Vision, ogłoszony 16 stycznia 2017 roku we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej, został rozstrzygnięty. Wybór zwycięskiego projektu był niezwykle trudny, ponieważ swoje propozycje nadesłało ponad 190 projektantów! Wiele prac charakteryzował niezwykle wysoki poziom i profesjonalizm. Zaskoczeniem dla jury była duża ilość oryginalnych i kreatywnych projektów znakomicie oddających charakter Extend Vision, funkcjonującej od ponad 20 lat w branży targowo – eventowej.
 
Po intensywnych debatach komisja konkursowa wyłoniła zwycięzcę i przyznała nagrodę Panu Tomaszowi Więcławowi z agencji MODO, którego pracę publikujemy.
 
Zwycięzcy gratujemy oraz serdecznie dziękujemy wszystkim autorom za nadesłane propozycje. Mamy nadzieję, że w przyszłości będziemy mieć jeszcze sposobność do nawiązania z Państwem współpracy.